- Idora hujjatlarni qabul qiladi, kiruvchi va chiquvchi yozishmalarni, ichki buyruqlarni ro‘yxatga oladi va mas’ul shaxslarga topshiradi.
- Ofis va arxiv ish yuritishni hujjatlar bilan ishlash qoidalariga rioya qilgan holda olib boradi, xususan:
– hujjatlarni ish yuritishda ro‘yxatdan o‘tkazish;
– hujjatlarning bajarilishi va muddatlarini nazorat qilish;
– hujjatlarning amal qilish muddati tugashi munosabati bilan ro‘yxatdan chiqarish;
- Ofis institut nomi ko‘rsatilgan o‘zining yumaloq muhriga, jismoniy va yuridik shaxslarning so‘rovlarini ro‘yxatga olish muhriga, to‘rtburchak shtampga ega.
- Kafedra mudiri, kanselyariya va arxiv xodimlari birgalikda institut nomenklaturasini tuzadilar, Toshkent shahar davlat arxivi bilan kelishib oladilar, rektor bilan kelishilgandan keyin tasdiqlaydilar va ish yuritish uchun institut bo‘limlariga taqdim etadilar.