Kafedrada Pediatriya fakul’tetining 3, 4 kurs bakalavrlari, Tibbiy pedagogika va davolash ishi fakultetining 4-5 kurs talabalariа va Oliy xamshiralik ishi fakultetining 1-2 kurs bakalavrlari “Infeksion nazorat” fanidan, 1-2 kurs klinik ordinator va magistrlar taxsil oladilar. Xar bir o’quv xonalari markaziy television tarmoq va kompyuterlar bilan jihozlangan. O’quv darslari keng ko’lamda videofilmlardan, prezentasiyalardan foydalangan xolda olib borilmoqda. Xamma assistentlar o’z darslarida tarqatma materillari, interaktiv o’qitish va o’rgatish usullari, yangi zamonaviy pedogogok texnologiyalardan (grafik organayzerlar, proyekt, keys tuzish, multimediyali prezentasiyalardan) foydalanadilar. Talabalar bilimini baholash – joriy nazoratda talabalarni kundalik o’zlashtirishlari, mustaqil ishlari inobatga olinadi. Oraliq nazorat xar bir kurs uchun alohida ishlab chiqarilgan test savollari bilan o’tkaziladi. Yakuniy nazorat jadval asosida test sinovi va yozma ishi bilan o’tkaziladi. Talabalarni bilimini baholash reyting asosida tashkillashtirilgan. Oraliq va Yakuniy nazorat test usuli bilan o’tkaziladi

2020-2021 o’quv yilida 2 ta uslubiy qo’llanma chop etildi.

Kafedra xodimlarining vazifalari 2020-2021 oquv yili

VazifalarIsmi, sharifi
1.O’quv-uslubiy isharga ma’sulassistent Sharapova Gulbaxor Mirsabitovna, PhD, assistent Ulmasova Saodat Ilhomjon qizi
2. Ilmiy ishlarga ma’suldotsent Xalilova Zuhra Telmanovna
3. Magistratura va klinik ordinaturaga ma’sulDSc, dotsent Shadjalilova Mukarram Salimjanovna
4. Davolash ishlariga ma’sult.f.n., assistent Djalolova Nigora Aliyevna
5. Ma’naviyat va ma’rifat ishlariga ma’sulassistent Atamuxamedova Dilafruz Masutovna
6. Kasaba birlashmasidotsent Shomansurova Shaxlo Shomansurovna
7. Xotin-qizlar uyushmasiassistent Osipova Elena Maksimovna
8. TIJ bo’yicha ma’suldotsent Xalilova Zuhra Telmanovna
9. Katta murabbiyassistent Buribaeva Baxriniso Isabaevna
10. Web saytPhD, assistent Ulmasova Saodat Ilhomjon qizi
11. Xalqaro aloqalar va innovatsiyaga ma’sulassistent Xayrulina Aliya Xakimovna