Kafedraning o‘quv-uslubiy faoliyatiga mas’ul: t.f.n., assistent Nurmuxamedova F.B.
Kafedrada o‘quv faoliyati tasdiqlangan namunaviy va ishchi dasturlarga muvofiq, shuningdek, individual ish va yillik reja asosida amalga oshiriladi.
Kafedra “Pediatriya” ta’lim yo‘nalishi bo‘yicha 4-kurs va “Umumiy tibbiyot”, “Tibbiy-pedagogik ishlar” ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha 5-kurs, “An’anaviy tibbiyot” ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha 4-kurs talabalari, shuningdek, klinik ordinatorlar va magistrantlarni tayyorlaydi. «Otorinolaringologiya» mutaxassisligi bo’yicha talabalar.
2023/2024 o‘quv yili uchun “Otorinolaringologiya” fanidan 4-5-kurs talabalari uchun o‘qituvchilar va guruhlar tomonidan dars jadvali
Sana | Amonov Sh.E. | Amonov A.Sh. | Rajabov A.X. | Jabborova D.R. | Abdullaev X.N. | Rasulova N.A. | Alimova D.D. | Mamatova Sh.R. | Yakubov M.M. | Ergashev J.D. | Salomov K.M. | Nurmuhamedova F.B. | Ismatova K.A. | Egamberdieva Z.D. | |
1 | 4-23.09 | 425-1P | 423-1P | 424-1P | BIM | 426-1P | 427-1P | BIM | 428-1P | ||||||
2 | 25.09-24.10 | 429-1P | 430-1P | BIM | 431-1P | 432-1P | 433-1P | ||||||||
3 | 16.10-4.11 | 404-1P | 405 1P | BIM | 406 1p | ||||||||||
4 | 6-25.11 | BIM | 401 2P | 402 2P | 403 2P | 404-2P | 405 2P | ||||||||
5 | 27.11-18.12 | BIM | BIM | 418 1P | 419 1P | 420 1P | 421 1P | 422 1P | |||||||
6 | 15.12-18.01 | BIM | 514 CI | 515DI | |||||||||||
7 | 19.12-22.01 | BIM | 519 TP | 413 1P | 414 1P | 520 TP | 415 1P | 416 1P | 417 1P | ||||||
8 | 23.01-12.02 | 408 2P | 409 2P | 410 2P | 411 2P | 412 2P | 413 2P | ||||||||
9 | 25.01-15.02 | 518 CI | 506 TP | 508 TP | 507 TP | 519 CI | 520DI | ||||||||
10 | 2.02-4.03 | 429 2P | 430 2P | 431 2P | |||||||||||
o’n bir | 8.02-15.02 | 402 XT | |||||||||||||
12 | 12.02-4.03 | 420 2P | 421 2P | 422 2P | |||||||||||
13 | 16.02-22.02 | 401XT | |||||||||||||
14 | 16.02-7.03 | 509 TP | 510 TP | 501 TP | 517 TP | 502 TP | 518 TP | ||||||||
15 | 5-29.03 | 423 2P | 424 2P | 425 2P | 426 2P | 427 2P | 428 2P | ||||||||
16 | 9.03-15.03 | 403 HT | |||||||||||||
17 | 9.03-2.04 | 507 CI | 516 CI | 517 CI | 508 CI | 509 CI | |||||||||
18 | 30.03-20.04 | 401 1P | 402 1P | 403 1P | 406 2P | 407 2P | |||||||||
19 | 3.04-24.04 | 511 CI | 513 CI | 512 CI | 504DI | 510 CI | 505DI | ||||||||
20 | 22.04-13.05 | 414 2P | 415 2P | 416 2P | 417 2P | 418 2P | 419 2P | ||||||||
21 | 25.04-16.04 | 501 CI | 502 CI | 503 CI | 503 TP | 504TP | 505TP | ||||||||
22 | 17.05-8.06 | 511 TP | 512 TP | 513 TP | 514 TP | 515 TP | 516 TP | ||||||||
23 | 21.05-11.06 | 407 1P | 408 1P | 409 1P | 410 1P | 411 1P | 412 1P |
4 kurs uchun kalendar tematik reja
Jami mehnat zichligi – 144 soat: shundan: ma’ruzalar – 28 soat, amaliy mashg‘ulotlar – 80 soat, mustaqil ish – 36 soat
Mavzu nomi | Akad. soat | |
1 | Kirish. Burunning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 4 |
2 | O’tkir burun kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
3 | Surunkali burun kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
4 | Sinusit, burun va sinus o’smalari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
5 | Kirish. Halqumning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 4 |
6 | Halqumning o’tkir kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch tibbiy yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik. | 4 |
7 | Halqumning surunkali kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
8 | O’tkir va surunkali tonzillit, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
9 | Kirish. Quloqning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 4 |
10 | Tashqi quloq kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
11 | O’rta quloq kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
12 | Labirintit va quloq o’smalari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
13 | Yiringsiz quloq kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
14 | Eshitish qobiliyatini yo’qotish, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 4 |
15 | Karlik, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 6 |
16 | Xiqildoqning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 6 |
17 | Xiqildoqning o’tkir kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik. | 6 |
18 | Surunkali Xiqildoqkasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik. | 6 |
80 |
“Pediatriya fakulteti” ta’lim yo‘nalishi 4-kurs talabalari uchun 2023/2024 o‘quv yili uchun kalendar va tematik ma’ruza rejasi
Mavzu | Ma’ruza soati | |
1 | Kirish. O’tkir burun kasalliklari. | 2 |
2 | Surunkali burun kasalliklari. | 2 |
3 | Paranasal sinuslarning kasalliklari | 2 |
4 | Halqumning o’tkir kasalliklari. | 2 |
5 | Halqumning surunkali kasalliklari. | 2 |
6 | Quloq anatomiyasi, tadqiqot usuli | 2 |
7 | Tashqi quloqning o’tkir kasalliklari. | 2 |
8 | O’rta quloqning o’tkir kasalliklari. | 2 |
9 | O’rta quloqning surunkali kasalliklari | 2 |
10 | Yiringli bo’lmagan quloq kasalliklari. | 2 |
11 | Labirintit, karlik | 2 |
12 | Xiqildoq anatomiyasi, tadqiqot usuli | 2 |
13 | Xiqildoqning o’tkir kasalliklari. | 2 |
14 | Xiqildoqning surunkali kasalliklari. | 2 |
Jami | 28 |
“Tibbiyot-tibbiy pedagogika fakulteti” ta’lim yo‘nalishi 5-kurs talabalari uchun 2023/2024 o‘quv yili uchun amaliy mashg‘ulotlarning kalendar-tematik rejasi
Jami mehnat zichligi – 196 soat: shundan: ma’ruzalar – 12 soat, amaliy mashg‘ulotlar – 96 soat, mustaqil ish – 88 soat
Mavzu nomi | Akad. soat | |
1 | Kirish. Burunning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 5 |
2 | O’tkir burun kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
3 | Surunkali burun kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
4 | Sinusit, burun va sinus o’smalari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
5 | Kirish. Farenksning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 5 |
6 | Halqumning o’tkir kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch tibbiy yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik. | 5 |
7 | Halqumning surunkali kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
8 | O’tkir va surunkali tonzillit, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
9 | Kirish. Quloqning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 5 |
10 | Tashqi quloq kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
11 | O’rta quloq kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
12 | Labirintit va quloq o’smalari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 5 |
13 | Yiringsiz quloq kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 6 |
14 | Eshitish qobiliyatini yo’qotish, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 6 |
15 | Karlik, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik | 6 |
16 | Xiqildoqning klinik, anatomik va fiziologik xususiyatlari, zamonaviy tekshirish usullari | 6 |
17 | Xiqildoq ning o’tkir kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, oldini olish, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik. | 6 |
18 | Surunkali Xiqildoq kasalliklari, zamonaviy tadqiqotlar, davolash tamoyillari, favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam, profilaktika, reabilitatsiya va tibbiy ko’rik. | 6 |
96 |
“Tibbiyot-tibbiy pedagogika fakulteti” ta’lim yo‘nalishi 5-kurs talabalari uchun 2023/2024 o‘quv yili uchun taqvim va mavzuiy ma’ruza rejasi
Mavzu | Ma’ruza soati | |
1 | Kirish. Burunning o’tkir va surunkali kasalliklari. | 2 |
2 | O’tkir va surunkali sinusit. | 2 |
3 | Halqumning o’tkir va surunkali kasalliklari. | 2 |
4 | O’tkir va surunkali quloq kasalliklari. | 2 |
5 | Yiringli bo’lmagan quloq kasalliklari, labirintit | 2 |
6 | Xiqildoqning o’tkir va surunkali kasalliklari. | 2 |
Jami | 12 |
Amaliy dars rejasi (xronokarta)
Vaqt | Xronokarta | Eslatma* |
8:30-9:15 | Jurnalda hozir bo’lganlarni ro’yxatga olish. Kirish, yangi mavzuni taqdim etish, dolzarbligi, maqsad, vazifalari va amaliy dars ishlanmalari. Darsga tayyorgarlik jarayonida yuzaga kelgan savollarga javoblar. Davra suhbati | |
9:15-9:20 | Tanaffus | |
9:20-10:05 | Nazariy materialni tahlil qilish. Amaliy darsni o’tkazish uchun zarur bo’lgan uslubiy ko’rsatmalar berish. Testlar. Vaziyat vazifalari. Tasvirlar (KT-MRI, rentgen, audiogramma, timpanogramma) | |
10:05-10:15 | Tanaffus | |
10:15-11:00 | Operatsiyadan oldin va operatsiyadan keyingi bemorlarga tashrif buyurish (tibbiy tarix bilan ishlash, Morbi va Vitae anamnezini yig’ish). Amaliy qism, ambulatoriya muolajalari, operatsiyalarda mavjudligi. KBB apparati yoki an’anaviy usul yordamida bemorni tekshirish. Bemor bilan maslahatlashish, retsept yozish. | |
11:00-11:05 | Tanaffus | |
11:05-11:50 | Yangi mavzu xabari, mustaqil ishlash uchun savollar, tavsiya etilgan adabiyotlar. Materialni tuzatish. Baholar qo’yish va o’quv jurnalini tayyorlash. Darsning oxiri. | |
11:50-12:50 | Tushlik vaqti | |
12:50-13:35 | Leksiya | Agar ma’ruza bo’lmasa – Nazariy materialni tahlil qilish, taqdimotlar, uy vazifalarini muhokama qilish, bilimlarni baholash va nazorat qilish. |
13:35-13:40 | Tanaffus | |
13:40-14:25 | Leksiya |
2023/2024 o‘quv yili uchun kafedra xodimlarining navbatchilik jadvali
F.I.Sh. | Kunlar | ||||||
Dushanba | Seshanba | Chorshanba | Payshanba | Juma | Shanba | ||
1 | Ergashev J.D. Alimova D.D. | + | |||||
2 | Ismatova K.A. Mamatova Sh.R. | + | |||||
3 | Jabbarova D.R. Nurmuhamedova F.B. | + | |||||
4 | Rasulova N.A. Yakubov M.M. | + | |||||
5 | Egamberdieva Z.D. Salomov Q.M. | + | |||||
6 | Rajabov A.X. Abdullaev X.N. | + |
2023/2024 o‘quv yili uchun kafedra o‘qituvchilari ro‘yxati
1. Kafedra mudiri Tibbiyot fanlari doktori Professor Amonov Sh.E
2. Kafedra professori, tibbiyot fanlari doktori Xasanov S.A.
3. Kafedra professori, tibbiyot fanlari doktori Qoraboev X.E.
4. Kafedra dotsenti, tibbiyot fanlari doktori Boboxonov G.K.
5. Kafedra dotsenti, tibbiyot fanlari doktori Muxiddinov U.B.
6. Kafedra dotsenti, t.f.n. Jabborova D.R.
7. Kafedra dotsenti, t.f.n. Rasulova N.A.
8. Kafedra dotsenti, t.f.n. Abdullaev X.N.
9. Kafedra dotsenti, f.f.d. Ergashev J.D.
10. Kafedra dotsenti, t.f.n. Alimova D.D.
11. Kafedra assistenti, tibbiyot fanlari doktori Rajabov A.X.
12. Kafedra assistenti, t.f.n. Nurmuhamedova F.B.
2023/2024 o‘quv yili uchun kafedra imtihonchilari ro‘yxati
1. Kafedra mudiri Tibbiyot fanlari doktori Professor Amonov Sh.E.
2. Kafedra professori, tibbiyot fanlari doktori Xasanov S.A.
3. Kafedra professori, tibbiyot fanlari doktori Qoraboev X.E.
4. Kafedra dotsenti, tibbiyot fanlari doktori Boboxonov G.K.
5. Kafedra dotsenti, tibbiyot fanlari doktori Muxiddinov U.B.
6. Kafedra dotsenti, t.f.n. Jabborova D.R.
7. Kafedra dotsenti, t.f.n. Rasulova N.A.
8. Kafedra dotsenti, t.f.n. Abdullaev X.N.
9. Kafedra dotsenti, f.f.d. Ergashev J.D.
10. Kafedra dotsenti, t.f.n. Alimova D.D.
11. Kafedra assistenti, tibbiyot fanlari doktori Rajabov A.X.
12. Kafedra assistenti, t.f.n. Nurmuhamedova F.B.
Otorinolaringologiya kasalliklari va bolalar otorinolaringologiya kasalliklari fanidan o’quv dasturi barcha fakultet 4 kurs (I, II-pediatriya), 5-kurs (tibbiy-pedagogik va davolash fakultetlari), 4 kurs (xalq tabobati) talabalar ta’lim sifatini yaxshilash uchun O’ O’zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim vazirligida tasdiqdan utgan fan dasturi asosida tasdiqlangan.
«Otorinolaringologiya» fanidan (o’zbek va rus tillarida) 14 video ma’ruzalar, mavzular bo’yicha 18 ta mashg’ulotga 40 tadan testlar umumiy 720 ta test savollari ishlab chiqarish, 10 tadan vaziyatli masalalar va har bir mavzu bo’yic ha 20 tadan og’zaki va yakuniy savollar (rus va o’zbek tillarida) tuzildi.
2023-2024 o’quv yiliga o’quv uslubiy majmua va ishchi o’quv dasturi qaytadan ishlab chiqildi va tasdiqlandi. 2022 yilda 4 ta o’quv uslubiy qo’llanma tayyorlandi.
KAFEDRANING O’QUV ISHLARI BO’YICHA AXBOROT.
Professor Amonov SH.E. rahbarlik qilayotgan ijodiy jamoa TOSHPTI “Pediatriya ishi”, “Tibbiy pedagogika”,“Davolash ishi” fakultetlari talabalarini o’qitishda, ya’ni Davlat buyurtmasiga ko’ra sog’liqni saqlash tizimi birlamchi bo’g’ini uchun umumiy amaliyot shifokorlari (UASH) tayyorlashda ishtirok etmoqda. Magistratura, klinik ordinaturada va doktoranturada zamonaviy tibbiyot talablariga javob beruvchi mutaxassis otorinolaringologlar hamda tadqiqodchi ilmiy izlanuvchilarni tayyorlashda faol qatnashmoqda. Germaniya, AQSH, Buyuk Britaniya, Janubiy Koreya, Rossiya, Ukraina, Polsha, Italiya va Yaponiya ta’lim va ilmiy dasturlarini o’quv jarayoniga keng qo’llamda tadbiq qilmoqda. Har bir xodim grafik bo’yicha muntazam pedagoglik hamda mutaxassisllik mahoratlarini oshirib bormoqda va ularning qator sertifikatlari bunga misol bo’la oladi. Ma’ruzachilarning ro’yxati: 1 Professor Amonov SH.E . 2 Professor Xasanov S.A. 3 Professor Karabaev X.E. 4 Dotsent Boboxonov G.K. 5 Dotsent Jabborova D.R. Amaliy darslarning o’quv majmuasi . Tematika mos ravishda «Otologiya» «Laringologiya» «Rinologiya» «Faringologiya» o’quv xonalari jixozlangan . Har bir o’quv xonasida ko’gazmali qurollar, stendlar, mulyajlar, anatomik preparatlar, instrumentlar majmuasi va boshqa vositalar muhayyo. Har bir xona otorinolaringolog ish o’rni bilan ta’minlangan. Talabalar o’qitish ishlari klinika (bazalar) ning ko’ruv va bog’lov xonalarida ham olib boriladi. Zaruriyat tug’ilganda talabalarga bo’limlarda ishlatilayotgan diagnostik-davolash anjomlari (audiometr, impedansometr, xirurgik mikroskop, fibrolaringoskop, endoskopik mikrolaringoxirurgiya va rinoxirurgiya moslamalari) ham namoyin etiladi. Keng qo’llamda “Miya hujumi”, «Sinektika», «Intsident», «Dumaloq stol», «Uch bosqichli intervyu», «Muammoni echish», «Ruchka stol o’rtasida», «Rotatsiya uslubi orqali fikrlarni umumlashtirish (obzor)», «Galereya bo’ylab sayohat», «Polemika», «Akademik polemika», «Guruhlarga bo’linib izlanish», «Kritik holatlarni tahlil qilish», «Guruhli dinamika», «Diskret dinamika», «Kosa», «Qor uchquni», «Asalari galasi», «Qor uyumi», «Akvarium» «Qaynoq kartoshka» «Romashka», «O’z yarmingni top!», «Syurpriz», «Shaklni tanla», «Chanoqchadan sakrash», «Baliq suyagi», «Bum», «Qora quti» kabi interaktiv o’qitish usullari-o’yinlar qo’llanilmoqda. Kafedraning zamonaviy texnik ta’minlanganligi xodimlar tomonidan tayyorlangan prezentatsiya materiallari va videofilmlar bilan ma’ruzalar o’qishni, auditoriyada bevosita jarrohlik xonasidan operatsiyalarning bajarilishini namoyish etish imkonini beradi. Mutaxassis otorinolaringologlarni tayyorlash uchun ham standartga asoslangan o’quv dasturlari, uslubiy qo’llanmalar, kitoblarga boy kutubxona, texnik vositalar: trenajer, mulyajlar Internetga ulangan kompyuter, proektor, operatsion mikroskop, endoskop bilan jixozlangan o’quv xonalari singari sharoitlar mavjud. Yoshlar o’sishi uchun barcha imkoniyatlar tug’dirishga, hattoki talabalar bilimlarini oshirishlari uchun chet ellarga yuborishgacha harakat qilinmoqda, ularning barisi o’z ilmiy yo’nalishlariga ega. O’quv jarayoni mobaynida bo’g’usi otorinolaringologlar oladigan bilimlar sig’imi mutaxassislikning barcha asosiy yo’nalishlarni qamrab oladi. Yosh shifokorlarda operatsiyalarni mikroskop va endoskop ostida bajarish texnikasini o’zlashtirishga hamma imkoniyatlar mavjud. Kadrlarni tayyorlash bo’yicha kafedra eng yahshi kafedralardan biri hisoblanadi va shu bois otorinolaringolog mutaxassisligini tanlagan yoshlar bizda tahsil olishga intiladilar. Kafedrada o’quv jarayoni quyidagi yo’nalishlarga bo’lingan: • UASH ni tayyorlash. • Otorinolaringologiya yo’nalishi bo’yicha magistrlarni tayyorlash. • Otorinolaringologiya yo’nalishi bo’yicha klinik ordinatorlarni tayyorlash. • Mutaxassislik bo’yicha tibbiyot fanlari doktorlarini tayyorlash. Bazalar manzili Kafedraning o’quv-uslubiy ishlari haqida axborot. Kafedrada o’quv–uslubiy ishlarning asosiy maqsadi o’quv jarayonini sifatiini va samaradorligini oshirish uchun sharoitlar yaratish iborat. Kafedrada o’quv-uslubiy ishlar kafedra mudiri professor Amonov SH.E. va dotsent Djabbarova D.R. tomonidan boshqariladi. Har kuni ertalabki konferentsiyada va muntazam har oyda bir marta o’tkaziladigan kafedra majlisida o’quv–uslubiy ishlarga doir masalalar muhokama qilinadi. Kafedradagi uslubiy ishlar kompleks tadbirlardan iborat bo’lib, quyidagi yo’nalishlarga ega: • O’quv jarayonini o’quv–uslubiy majmua bilan ta’minlash. • O’qituvchilarning pedagogik mahoratini oshirish, ma’ruzalarni, auditoriya dars berish va talabalarning mustaqil ishlarini takomillashtirish. • Asosan, davlatimizga mutaxassislar tayyorlanayotganligi uchun O’zbekistonning hozirgi tibbiy xizmat holati va kelgusi istiqboli (perspektivasi)ni nazarda tutgan holda, kafedraning barcha o’qituv shakllari, turlari va o’qitish uslublarini shunga moslash va yaxshilash. • Ta’lim doirasida kechayotgan jarayonlarni tahlil qilish, yangi ilmiy va texnologik yutuqlarni hisobga olgan holda uning rivojlanish yo’nalishini aniqlash; • Joylarda tayyorlangan UASH va LOR mutaxassislarimiz faoliyatini va mazmunini tahlil qilish (“Sharq haqiqati” “Sh. Rashidov”, “Boyovut”, “Uzbekiston” “Qorjou” QVP lariga otaliq yordami ko’rsatamiz va faoliyatini tahlil qilamiz). • O’qish jarayonini rejalashtirish, tashkil etish va nasorat qilish masalalari bo’yicha institut tomonidan berilgan buyruq, farmoyish va ko’rsatmalarni ishlab chiqish; • Ilmiy Kengash echimlarini, rektor buyruqlari va o’quv ishlar prorektorining o’quv-uslubiy faoliyat bo’yicha ko’satmalarining bajarilishi yuzasidan nasoratni amalga oshirish; • O’quv jarayoniga oid yangi texnologiyalarni yaratish va tadbiq qilishga ko’maklashish; • Imtihondan keyin talabalardan anonim anketa ma’lumotlari jig’sh, anketa to’dirish o’qitish sifatiga ijobiy ta’sir ko’rsatadi. • Qoloq talabalar uchun qo’shimcha darslar o’tiladi; • Talabalar ilmiy jamiyati (TIJ) yo’lga qo’yilgan Kafedraning o’quv–uslubiy ishlari bo’yicha asosiy xujjatlarning ro’yxati. 1. Kitoblar 2. Uslubiy tavsiyanomalar 3. O’quv –uslubiy qo’llanmalar 4. Xar xil darajali test savollari 5. Otorinolaringologiya bo’yicha ma’ruzalar 6. Kutubxona 7. Kitob –jurnal fondi 8. O’quv videofilmlari 9. Bakalavriat (UASH ni tayorlash) 10. Normativ xujjatlar (o’quv –uslubiy xujjat) 11. U ASH ni tayyorlashni O’zbekiston davlat standarti. 12. Tipik programma 13. 5 kurs tibbiy – pedagogik fakultetining ish programmasi 14. 4-5 kurs pediatriya fakultetining ish programmasi 15. 5 kurs davolash ishi fakultetining ish programmasi 16. 7 kurs pediatriya fakultetining ish programmasi 17. LOR bo’yicha uzlashtirish • o’zlashtirish varaqasi 5 kurs • o’zlashtirish varaqasi 4 kurs • O’zlashtirmagan talabalar • Iqtidorli talabalar Magistratura Klinik ordinatura